Bredana Solutions er Microsoft Dynamics 365 (CRM) partner Dynamics 365 (CRM) underbygger
salg, marketing og service

Med Microsoft Dynamics 365 (CRM) system får I et værktøj, som effektivt understøtter en rigtig Costumer Relationship Management strategi. Systemet indeholder en kundedatabase samt værktøjer til at vedligeholde og udvikle jeres forhold til eksisterende kunder og potentielle kunder. Formålet med en CRM løsning er at få det størst mulige udbytte af salgs- og marketingaktiviteterne samt yde en service til kunderne, som er med til at fastholde og udbygge kundeforholdet. Microsoft Dynamics 365 (CRM) systemet er også omdrejningspunktet, når I vil optimere jeres forretning inden Field Service.

Vi er i stand til at håndtere det dobbelte antal kunder med samme salgsressourcer.

Kristian Bonde Salgs- og marketingdirektør, KA Interiør Læs hele interviewet

Optimér salget og vind flere ordrer

Dynamics 365 (CRM) giver både salgschefen og den enkelte sælger nogle værktøjer, der kan hjælpe med at gøre salgsprocessen mere effektiv og øge resultaterne af den i form af flere ordrer. 

Der er blandt andet mulighed for: 

  • registrering af kunder og kundeemner
  • planlægning af og opfølgning på salgsaktiviteter
  • planlægning af salgsbesøg og optimering af køretid
  • salgspipeline
  • integration med Microsoft Outlook 

Sælgeren vil føle, at han/hun får et personligt værktøj, som på alle måder understøtter og udvikler både det daglige arbejde og indsatsen på længere sigt. 

Brugt på den rigtige måde overlades intet længere til tilfældighederne - men kommer ind i en styret salgsproces, hvor mulighederne og tiden udnyttes optimalt. For eksempel hjælper systemet med at segmentere kunder og emner, så de besøges efter en velovervejet plan. Sælgere registrerer resultatet af hvert enkelt besøg, så historikken gemmes, og alle kan følge med i udviklingen. Af den personlige salgspipeline fremgår det, hvilken fase i processen, de enkelte kunder og kundeemner befinder sig i. Integrationen til Microsoft Outlook betyder blandt andet, at alle kontakter og aftaler bliver tilgængelige på sælgerens telefon, så de altid er lige ved hånden. Generelt øger integrationen sælgernes effektivitet og produktivitet. 

For salgschefen er Dynamics 365 (CRM) lig med gennemsigtighed. Han/hun får mulighed for at følge med i det enkelte kunde- eller emneforhold samt sælgerens salgspipeline. Denne viden er yderst værdifuld blandt andet som grundlag for opfølgning over for sælgeren. Systemet kan også generere en overordnet pipeline, som medvirker til at give et præcist billede af, hvor mange og hvilke ordrer der er på vej ind. Det giver ledelsen mulighed for at beslutte for eksempel yderligere salgsaktiviteter for at ”booste” salget.

Få mere ud af marketingbudgettet

Marketingafdelingen får et værktøj, der kan hjælpe med at målrette kampagner, gennemføre dem og måle på resultaterne i form af leadgenerering, konverterings- og responsrater. 

Det indeholder blandt andet: 

  • Segmenteringsværktøjer
  • Kampagnestyring
  • Responssporing
  • Analysemuligheder
  • Integration med Microsoft Outlook 

Systemet kan udbygges med et personligt dashboard, der giver marketingmedarbejderne overblik over igangværende kampagner og specifikke resultater af dem. Integrationen med Microsoft Outlook øger effektiviteten og produktiviteten gennem central håndtering af e-mails, aftaler, opgaver, kontaktpersoner og kundeoplysninger. 

Med tillægsmodulet ClickDimensions kan du overvåge besøgende, se hvilke virksomheder, der har været inde på den, og hvad de har søgt på. Det skaber basis for opfølgning over for interessante emner, der er på udkig efter en ydelse eller et produkt. 

Basis for bedre kundeservice

Dynamics 365 (CRM) sætter virksomhedens kundeservicemedarbejdere bedre i stand til at opfylde kundernes forventninger. De vil opleve en brugergrænseflade, der gør det muligt at arbejde på en personlig og naturlig måde. 

Systemet giver kundeservicemedarbejdere forretningsindsigt, så de kan agere og træffe deres beslutninger på baggrund af fakta. Det indeholder blandt andet værktøjer, der 

  • forenkler sagsstyringen
  • forbedrer videndelingen
  • effektiviserer kundestyringen
  • holder serviceomkostningerne under kontrol 

Dermed bliver det muligt at strømline oprettelse af sager, sporing og løsning, og tidsforbruget ved sagsbehandlingen vil typisk blive mindre. Planlægningen bliver mere enkel, og historikken på den enkelte sag tilgængelig, så medarbejderne proaktivt kan tilbyde nye ydelser og/eller produkter. Der kan iværksættes analyser, servicekø kan håndteres, og der kan etableres automatiserede processer. Kunderne kan oprette deres egne sager og planlægge besøg via internettet. Integrationen med Microsoft Outlook gør det nemt at arbejde med systemet, idet kontaktpersoner, kalenderoplysninger, serviceopgaver og e-mails administreres samme sted. Generelt bliver søgning langt nemmere, og der kan derfor bruges mere tid til at betjene kunderne med personlige visninger, senest anvendte lister og tilknytning af poster. Oplysninger om den enkelte interaktion kan spores som udgangspunkt for at give den rigtige service på det rigtige tidspunkt. Responsen til kunderne kan blive hurtigere og mere effektiv med systemets indbyggede brevfletning, e-mail skabeloner og konvertering af e-mail til sag med et enkelt klik.

Vi har på få år har vendt underskud til overskud i en turn around, der har givet virksomheden en ny platform at agere på.

Rikke Røjgaard Pedersen Salgschef, NN Markedsdata Se hele interviewet

Dynamics 365 (CRM) ”vokser” med opgaverne

Uanset om du vil benytte Dynamics 365 (CRM) til marketing, salg eller service - eller alle tre funktioner - vil du opleve et system, som hen ad vejen understøtter de nye ting, I vil arbejde med inden for de tre områder. 

Listerne over funktioner er lang. Hertil kommer tillægsløsninger, som kan give endnu større udbytte af systemet. Bredana har et af landets stærkeste Dynamics 365 (CRM) team. Vil du have fordel af alle de muligheder, der er i systemet, så kontakt os venligst på tlf. 7010 2028 for at aftale et møde.

Ring mig op

Afdelinger
location image
Aarhus
Bredskifte Allé 11
8210 Aarhus V
Rutevejledning
location image
Kolding
Kokbjerg 29b
6000 Kolding
Rutevejledning
Bliv ringet op