Dynamics 365 (CRM) giver jer innovativ platform for øget salg og indtjening

Med Dynamics 365 har Microsoft sat scenen for at gennemføre en innovativ forandringsproces i virksomhederne baseret på digitalisering. Visionen er at skabe en helhed med integration på tværs, som giver ledelser og medarbejdere effektive værktøjer til at øge vækst og værdi. Målet er ekstra gennemslagskraft i den nationale og internationale salgs- og/eller Field Service organisation på basis af transparens og videndeling om kunder og markeder på tværs af landegrænser, datter- og salgsselskaber/agenter. Kundedata i realtid deles af hele organisationen og giver jer stærkere kort på hånden i en verden med tiltagende konkurrence.

Værdi- og visions workshop sætter fokus på jeres forretningsudvikling

Forandringsprocessen henimod en digitaliseret CRM strategi - eller udbygning af den - kan starte med en workshop, hvor vi går i dybden og sætter fokus på forretningsudvikling. Hvordan kan Dynamics 365 CRM salg/marketing - og eller Microsoft Field Service - styrke jeres forretningsmodel og værdiskabelse?

LÆS MERE

”Det allervigtigste for at opnå succes med sin CRM strategi er at sætte fokus på de forretningsmæssige mål og sikre, at systemet understøtter de processer, der skal medvirke til at nå målene.”

Leverancedirektør og leder af Bredana Solutions’ CRM team Kaj Asmussen

Styrket vidensdeling og relationsstyring fører til bedre resultater

Vores kunder, som er større virksomheder ofte med international salgsorganisation, oplever markante forskelle med deres CRM løsning: Bedre udnyttelse af ressourcerne, styrkelse af kundefokus gennem videndeling samt stigende salg. Det skyldes et stærkere fokus på relationsstyring, account management, markedsbearbejdelse og -udvikling, forecast, mål og opfølgning, brand awareness og udvikling og pleje af relationer. 

Læs mere om CRM salg og marketing i Dynamics 365

 

 

Digitalisering af Field Service effektiviserer og styrker hele forretningsområdet   

Bredana Solutions tilbyder Danmarks nok stærkeste løsning til digitalisering af Field Service. På basis af Microsoft Field Service systemet i Dynamics 365 har vi udviklet løsningen, så den matcher alle behov fra back office til serviceteknikeren overalt i verden. Alle processer er omfattet, og løsningen understøtter effektiv planlægning, registrering af kundens udstyr, alle arbejdsgange og mersalg. Vi er nået så langt i tæt samarbejde med de virksomheder, vi har leveret løsningen til.

Læs mere om Bredana Solutions’ Field Service løsning her

 

 

Afdelinger
location image
Aarhus
Bredskifte Allé 11
8210 Aarhus V
Rutevejledning
location image
Kolding
Kokbjerg 29b
6000 Kolding
Rutevejledning
Bliv ringet op
Start en ny supportsag her: